14 Ekim 2017 Cumartesi

DNA'nın Notaları

Herkese merhaba!
Bugün size, her birinin ismi DNA olan çok sevdiğim 3 şarkıdan bahsetmek istiyorum! ^_^ 
Her birini çok seviyorum ve dinlemenizi tavsiye ediyorum! ^_^
Bu DNA'lar, DNA'larınıza sahip olan anatominizin seveceği türden şarkılar! 


Hemen başlayalım öyleyse! :)

1-) DNA - Little Mix
 
 
Little Mix çok sevdiğim bir gruptur zaten ve bu şarkılarını da çok seviyorum. :) 

2-) DNA - Kendrick Lamar

Çok sert bir şarkı ve buna bayılıyorum! ^_^ (Küfürler hariç.) 


3-) DNA - BTS

Bu şarkıyı sevgili Blue Things sayesinde keşfettim. :) Gerçekten çok eğlenceli ve  hoş bir algoritmaya sahip. :)
 

Öyleyse, bol mutlu günler diliyorum sizlere. :)
Kendinize çok iyi bakın! ^_^

13 yorum:

  1. DNA isimli şarkıları olduğunu ilk kez duydum. :)
    Emeğine sağlık canım.
    Sana da mutlu günler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben,
      Teşekkür ederim! Fikrinizi belirttiğiniz için ayrıca teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  2. hımm oley dinlicem sondakini biliyodum ben de ondan ayselden yaniiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep,
      Fikrini yazarsan çok güzel olur! ^_^ Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  3. DNA'yla ilgili hiç şarkı dinlememiştim ben de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      Benim dinlediklerim bunlar ve severek dinliyorum. :) Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  4. Aaa bende ilk defa duyuyorum :) ama yabanci müzk dinlemem. Hos türkcede dinlemem sklyrum ben ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ANNESİ'nin PRENSES'i,
      Aaa, müzikten sıkılıyor musunuz? Gayet tabii, bu kişisel zevk meselesidir. :) Fikrinizi belirttiğiniz için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  5. İlkay Özgür,
    Öyleyse fikirlerini duymayı çok isterim! ;) Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

    YanıtlaSil
  6. Müziğin DNA'sı!
    DNA'lı şarkılar arasında ilginç bir yolculuk yaptım. Şarkılar fena değil. Modunda olursam daha çok seveceğimi düşünüyorum. Orta sıradaki şarkı biraz daha öne çıktı. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. www.filmgundemi.com,
      Müziğin DNA'sı, haha. ^_^ Kendrick Lamar çok iyi söylüyor, değil mi? :) Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! :)

      Sil
  7. ben de ilk kez duydum..DNA şarkılar.. :)) yeni bişey öğrenmiş oldum sayende..tşkr ederim.. :)

    YanıtlaSil
  8. Ertuğrul Yıldırım,
    Aaa, rica ederim, lafı bile olmaz! :) Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

    YanıtlaSil