6 Temmuz 2017 Perşembe

Elimin Gitmediği Kitaplar | Mim

Herkese merhaba!
 İlk mimimle karşınızdayım! Peki, bunu kime borçluyum? :) Evet, böylece sahneye Kağıt Salıncak davet ediyoruz! ^_^ Ses dalgalarının değil de kelime kasırgalarının alkış ürettiğini düşünelim lütfen.
Çok teşekkür ederim, Kağıt Salıncak. :)
 Öyleyse ışıklar kapansın ve mime başlayalım! :) (Kelimelerin ve düşüncelerin karanlık korkusu değil, karanlık zaafı vardır. Öyle değil mi?)
 
 
 
Evet, kitaplarımı gözden geçirdiğimde birçoğunu merak ettiğimi  fark ettim. Bu yüzden bu mim için sadece 4 kitap karşıladı beni. Mimin duyguları olsaydı bu durumdan hiç hoşnut olmazdı ama hey, benim için durumlar harika! ^_^
 
 
James Hilton'dan Alev Saçlı Kız: Evet, maalesef kitabın benim için bir albenisi yok. :/ Konusunu okumuştum ve çok da hoşuma gitmemişti, diye hatırlıyorum. Çünkü okuyalı bayağı oldu.
 
 David Sedaris'den Ben Bir Gün Çok İyi Konuşacak: Bu kitabı bir internet alışverişinden almıştım. İsmi tuhaf gelmişti. Çünkü gerçekten tuhaf. İlk sıralarda merak ettiğim bir kitaptı. Şimdiyse ilgimi çekmiyor.
 
Ahmet Hamdi Tanpınar'dan Beş Şehir: O kadar fazla "Dili çok ağır.", "Anlaşılmıyor." gibi cümleler duydum ki bu kitap hakkında, okumaya hevesim kalmadı maalesef. :/
 
John Verdon'dan Peter Pan Ölmeli: Ne dersiniz, Peter Pan'ı çok seviyorum diye mi elim gitmiyor kitaba? :) Şaka bir yana, kitap aslında bambaşka bir Peter Pan'ı kastediyor.
Aslında kitabın esrarengiz bir yapısı var ve bu yazarın kalemini merak ediyorum ama yakın bir arkadaşımdan duyduğum bir olumsuz eleştiri ister istemez zihnime yerleşti sanırım. :/
 
Evet, benden bu kadar. :)
Işıklar açılsın lütfen. ^_^
 
Yapmak isteyen herkesi ve Yürüyen Balık mimliyorum, teşekkür ederim. :) Özellikle de Kağıt Salıncak'a! ^_^
 


13 yorum:

  1. En kısa zamanda ben de mutlaka yaparım :) güzel mim tuttum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazını merakla bekliyorum. :) Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  2. Ben çok teşekkür ederim mimi yaptığın için :* Elinin gitmediği kitapların az olması şahane :D Ahmet Hamdi Tanpınar'ın Saatleri Ayarlama Enstitüsü'nü okumuştum, bence dilinin ağır olmasına aldırma, okuyunca çok da ağır değilmiş diyebilirsin. Ben Bir Gün Çok İyi Konuşacak ilginç bir başlık cidden, merak ettim :)) Bol kitaplı günler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Hamdi Tanpınar'ın en çok merak ettiğim kitabı Saatleri Ayarlama Enstitüsü :) ve haklısın, belki de dili çok ağır değildir ama yine de şu sıralar elim gitmiyor maalesef :) Evet, gerçekten ilginç bir başlık. Bende de merak uyandırmıştı ilk başlarda :) Sana da bol kitaplı günler Kağıt Salıncak! Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim ^_^

      Sil
  3. Şu Ben Bir Gün Çok İyi Konuşacak bende de vardı başlarda ve arka kapağında eğlenceli geliyordu ama yarısından sonra devam etmedim belki sen daha çok seversin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okursam inşAllah severim. :) Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  4. ben de yaptımm mimi bak istersenn :)

    YanıtlaSil
  5. John Verdon'ın iki kitabını okudum akıcıydı, bu da öyledir kesin. Benzer yazıyor. Beş Şehir'i çok merak ediyorum. Diğer kitapları duymadım ama dediğin gibi ikinci kitabın adı ilginç, kapağı da güzele benziyor bir bakarım 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akıcı yazıyorsa ne güzel o zaman :) Evet, kapağı bence de güzel :) Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  6. John Verdon'ın kalemini severim açıkçası. Benimde merak ettiğim bir kitaptı. Senden önce okursam söyleriim ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. John Verdon'ın kalemiyle ilgili olumlu yorumun sayesinde kitaba daha çok ılımlı bakmaya başladım :) Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  7. Peter Pan ölmeli bende de var ama serinin sadece ilk kitabını okuduğum için elim gitmiyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seri olduğunu bilmiyordum! :/ Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim. ^_^

      Sil