21 Aralık 2016 Çarşamba

Maria - Emine Şenlikoğlu | Kitap Yorumu


Kitabın Adı: Maria
Yazarı: Emine Şenlikoğlu
Yayınevi: Mektup
Sayfa Sayısı: 176

Arka Kapak Yazısı: Bu kitabı romandan daha çok, bir fikir kitabı olarak okumanızı tavsiye ediyorum. Sonradan farkettiğim bir hatamı itiraf ediyorum. O da şu: Romana temiz niyetli, insancıl düşünen Hıristiyanlardan birini almadım. Yaşanmış hayattan aldığım için, bu hikayede bana iyi bir Hristiyan anlatılmamıştı. Ben de ayrıca bir araştırma yaparak iyi bir Hristiyan ilave etmeyi akıl edemedim.
Allah´a emanet olun dostlar.
Allah´ın emanet aldığı kul, ölüme gider ama ebedi olarak cehenneme gitmez.
 
Not: Kitap, Maria tarafından birinci tekil şahısla yazılmıştır.

Herkese merhaba, arkadaşlar! Çok sevdiğim bir öğretmenden -isim vermeden geçemeyeceğim, buradan Feridun Hoca'ya kocaman sevgiler ^_^- ödünç alarak aldığım Maria'nın yorumuyla karşınızdayım!
Maria, Hristiyan bir kızın İslam'ı bulma yolundaki başına gelenleri anlatan dini bir kitap.
Okuduğum ilk andan itibaren beni kendine çeken Maria, okumaya ara verdiğim zamanlar hemen kitaba koşma isteğimin oluşmasına neden oldu. O kadar akıcı ve güzel bir kitaptı ki!
Bu arada Maria, yaşanmış bir hikayeyi anlatan bir kitap. Kitapta Maria olarak tanıdığımız kız hayatını Emine Şenkiloğlu'na anlatmış ve Şenlikoğlu'nun kalemiyle de okuyucuların eline ulaşmış. İyi ki de ulaşmış. Hem dini bilgilerim bu kitap vesilesiyle artmış oldu hem de kitapta öğrendiğim zaman çok şaşırdığım bilgiler edindim... Bunun dışında Maria, insanlara gözlerini açık tutmaları konusunda hayat dersi veren ve insana bir şeyler katan bir kitap. Bu kitabı kaçırmayın derim dostlarım. Okumaktan pişman olmayacağınızı neredeyse garanti ettiğim Maria yorumumu size bol bilinçli günler dileyerek bitiriyorum. Hoşçakalın! ^_^

Kitaba Puanım:

2 yorum:

  1. Merhaba :)

    danismanhocam.blogspot.com Sitemize beklerim, yazar olarak bana katılabilirsin ne dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Danisman Hocam,
      Merhaba. :) Bu nazik teklif için teşekkür ederim ama yazılarımı bloğumdan yayımlamayı tercih ediyorum. :)

      Sil