13 Haziran 2016 Pazartesi

Okuoku Alışverişim

Herkese merhaba!
Okuoku'dan şu anda tam hatırlayamadığım bir tarihte, yaklaşık bir hafta önce kapıdan ödeme seçeneğiyle kitap siparişi vermiştim ve bugün siparişlerim geldi!!! ^_^




Yukarıdaki resimde kitaplarımla birlikte Okuoku'nun düşünceli ve cömert davranmasının sonucu ayraçlar, Ölümcül Risk'in ön okumasını ve bir de kahve görüyorsunuz. :) Okuoku ne kadar da düşünceli... Resmen "Biz kitapseverlerin dostuyuz!" cümlesini eyleme dökmüşler. ^_^ Ayrıca kitaplar hasarsız geldi.
Kapıdan ödeme seçeneğinin de olması öğrenciler için ayrı bir artı. :) Kapıdan ödeme seçeneği için kargo ücreti olan 5 TL'nin yanı sıra 6 TL de kapıda nakit ödeme hizmet bedeli ödemeniz gerekiyor ama 75 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsiz olduğundan öyle durumlarda sadece kapıda ödeme hizmet bedelinin maliyetini karşılamanız yeterli oluyor.




Yukarıda ayraçların ve ön okumanın yakın çekimini görüyorsunuz. Ben en çok İstanbul tramvaylı olanını sevdim. :)
Neyse, artık teker teker kitaplarımı göstermeye başlasam iyi olur. Semih olsaydı "Tekeer tekeer kitaplarını göstereceksiiin." derdi. Evet, kötü bir espriydi. :)




1. Kitap: İz Bırakanlar Unutulmaz (12 TL)
Bu kitabın ismini çok sevdim ve kapağı da hoş bence. :)




2. Kitap: Kitap Hırsızı (15 TL)
Sağdaki kitabın, soldakinin küçük versiyonu olduğunu düşünebilirsiniz ama aslında soldaki kitap, sağdakiyse onun defter versiyonu. :) Kesinlikle çok kullanışlı çizgisiz bir defter. Boyutu da ideal. Martı Yayınları'nın bazı kitaplarının defterlerini de çıkarması çok hoş bir davranış. :) Bu arada, defteri Kitap Yurdu'ndan aldım, Okuoku'dan değil. Kitabı ise defterden dolayı merak ettiğim için Okuoku'dan aldım.




3. Kitap: Betty'nin Mükemmel Blogu (13 TL)
 Kesinlikle bu kitabı çok merak ediyorum. Ayrıca içine bir göz atınca çok tatlı bir kitap olduğunu fark ettim. Önyargılı olduğumu düşünebilirsiniz ama henüz okumamama rağmen ben bu kitaba bayıldım! ^_^ 




4. Kitap: Fangirl (22,75 TL)
Kesinlikle kapağı müthiş! *_* Okumak için sabırsızlanıyorum.




5. ve 6. kitaplar: Ruby Rogers Oyunbozan ve
Ruby Rogers Tamam, Her Neyse (6'şar TL)
Ben ilkokuldayken Ruby Rogers serisinden Bu Dünyada Fazlalık mıyım kitabını okumuştum ve tek kelimeyle kitaba bayılmıştım. Hatta bu kitabı okuduktan sonra ağaç evlere olan ilgim başlamıştı.
Okuoku'da Ruby Rogers serisini arattığımda karşıma on kitap çıktı. Zaten seri de tam on kitap. Bütün kitaplarını almayı isterdim ama şimdilik iki kitabını aldım. Belki daha sonra diğer kitaplarını da alırım, kim bilir? :)
Kesinlikle bu iki kitabı okumak için sabırsızlanıyorum!



7. Kitap: Sizi Mutluluk Denizinde Yüzdürecek Eğlenceli Şeyler (19,44 TL)
Ben Pegasus'un sayfasını Facebook'tan takip ediyorum ve Pegasus'un bu kitapla ilgili paylaştığı tanıtım videosunu gördüğümden beri bu kitabı almak için can atıyordum ve şükürler olsun ki sonunda artık elimde! :)

Evet tatlı çilekli sütler, benim Okuoku alışverişim bu kadar. Bu, Okuoku'dan ilk alışverişimdi ama o kadar memnun kaldım ki bu alışveriş sadece ilk olmakla yetinip ilk ve son olmayacak, tabii eğer ölmezsem.
Okuoku'yu kesinlikle öneriyorum. Hem kitaplar hasarsız geliyor, hem sizi tatlı hediyeleriyle mutlu ediyorlar, hem güvenilir, hem de oldukça uygun! :)
Yuppiii, Okuoku!!! ^_^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder